رفتار مصرف کننده در عصر کرونا و پسا کرونا- 27 صفحه

رفتار مصرف کننده در عصر کرونا و پسا کرونا- 27 صفحه

درحالی‌که خوش‌بینی، نحوه کسب درآمد و انگیزه هزینه‌کردن آن به نحو چشمگیری در حال تغییر است، مصرف‌کنندگان سراسر جهان با برقراری پناه‌گاه‌های جهانی درحال اتخاذ رفتارهای جدیدی هستند. درحالیکه دولت ها و سازمان ها مشغول مهار کووید-۱۹ و توقف تلفات روزافزون انسانی هستند، مصرف‌کنندگان در سراسر جهان تأثیرات اقتصادی ناشی از آن را کاملاً احساس می‌کنند. کشورهای اروپایی کمترین خوش‌بینی را دارند، درحالیکه چین با اینکه نخستین کشوری بود که بدترین تأثیرات دنیا‌گیری را تحمل کرد، خوش بین ترین کشور است. همین طورکه کشورها در منحنی شیوع حرکت می کنند، مصرف‌کنندگان نیز در سرتاسر جهان هزینه‌های غیرضروری را متوقف کرده‌اند، با این‌حال، هنوز برای افزایش مخارج دلایل زیادی وجود دارد. خرید آنلاین تقریباً در همه‌جا جهش داشته، اما این تغییر هنوز نمی‌تواند کاهش کلی در هزینه‌ها را جبران کند. …

علوم انسانی

رفتار مصرف کننده در عصر کرونا و پسا کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *